Reklamace a vrácení zboží
Podmínky reklamace se řídí našimi Obchodními podmínkami.
Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, uveďte to prosím přepravci při převzetí zásilky! Pokud je obal zboží viditelně poškozený, zásilku prosím nepřebírejte.
Pokud chcete zboží reklamovat, napište nám krátký email s fotodokumentací na novotny@technovo.cz. Pokud si nejste jisti, jak reklamaci řešit, volejte na +420 723 269 789.
Po přijetí Vaší reklamace emailem Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.
Vrácení zboží
Pokud není výrobek dle vašich představ nebo chcete vrátit jen část zásilky, můžete zboží do 14-ti dní* ode dne doručení vrátit.
*Tato lhůta neplatí pro zakázkově upravené výrobky [dle § 1837 občanského zákoníku] (nestandardní materiály a dekory desek, zakázková úprava rozměrů podnoží, nestandardní barvy laku apod.).
Vyrozumění o reklamaci vám dáme vědět co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.